Gull_94 tgba_58 en gec 6 gununuz kalmıs oyle dusunun 🤩bıkac gune veya saate kalmaz kavuscaksınız yasadıgınız en guzel sabırsızlık🥲🙏🏻
MerveDurr Neden bu bebeler hep geç geliyor 😂 hep böyle postlar var altındaki yorumlarda da aynı kmsenin bebesi gelmyo😂 benmde 37+3 oldu o kdr ağrı varki ama sanırm benmkide gelmez bu ağrılara rağmen 🥴
Yasgul45 MerveDurr valla benimde ağrılarım çoktandır var hep gelcek gelcek dedik ama nerdeeeee hiç oralı bile değil beyefendi😂
Pasiflora tgba_58 40+1 olduk hala tık yok dün sancı gelsin diye bütün evi indirdim bayram temizliği ne varsa herseyi yaptım ama yok 1 gram dahi belirti yok 41 e kadar kendisi gelsin istiyorum