Merhaba anneler ben 27.haftalık oldum ve bu aralar mesela sabah uyanıp yataktan kalkınca, uzun süre uzanıp kalktığımda vajinamdaa bi baskı kemiğim ağrıyor anlık sonra geçiyor neden olabilir erken doğum belirtisi değildir umarım doktora bayramdan sonra gideceğim artık aranızda yaşayan var mı bu durumu şimdiden teşekkürşer..