Omerhatice melty son 53 ☺ oglum günü gününe doldurmustu. Kizimda bu 53 günü doldururmu bilmiyorum 😂 ama inşallah doldurmaz valla sistumda sistum😂
Serpil-3 iremibrahim niye o kadar erken hadi 10 gün erken olsa anlarımda doktorun mu gün verdi bi sorun mu var ? Benimde 45 gün ama sezaryen olacağı için hadi 10 gün önce alsın dedim ama🤷♀️