Bazen tuvalete düzenli çıkamayanlar için bu durum gerçekleşiyor, sağ yada sol tarafta birden gelip giden sancı gibi ağrılar oluşuyor ama şahsen ben kendimden biliyorum hem kabızlık hem gaz sıkıntısı yaşayanlara oluyor diye biliyorum, ebe hemşire bir arkadaşım var oda oyle demişti, rahim genişledikçe de olabiliyormuş.. Korkmayın bence normaldir diye düşünüyorum