Sevens ben 20 22haftaya kadar yarım yüz üstü yatıyordum sonrasında karnım büyüdü bebek hareketlendi öyle yatınca sanki bebeği eziyorum gibi hissedip sağa sola yatmaya çalıştım ama her zaman aynı pozisyonda uyunmuyor sırt üstü yatınca özellikle bebek büyüyüp ağırlaştıkça tansiyon düşüyor ve bebeğe giden kan akışı yavaşlıyor o yüzden sırt üstü yatmamaya özen göster ama dediğim gibi şuan haftan erken 18den sonra dikkat et tabi doktorunla da görüş 😊