Gulbaharklc 34+0 da 2200 dü kilosu 36+0 da gittim kilosunu söylemedi ama ölçüm olarak 35 e uyumlu dedi hep haftasındaydı aslında programlada uyumlu gidiyodu biraz canım sıkıldı 2 haftaya kadar normalmiş gerçi pazartesi tekrar gidicem bakıcak kilo almış mı diye duruma göre hareket ederiz falan dedi 😔