Merhaba kızlar gecen yazdım dogurdum dıye hala cıkamadık hastaneden dualarınızı eksık etmeyın lütfen bıraz kan uyuşmazlıgımızdan dolayı sarılık tedavisi alıyoruz oglumla geleyım doguma zeynep kamil hastanesınde dogurdum odalar gayet güzel dogumhane gayet güzel size özel bi odada doguruyorsunuz zaten servislerde tek kişilik bakılıyor pandemi dolayısıyla refakatcı bir kişi oluyor baba ılk dogdugu zmn giriş yapabılıyor ama dogumumda 41+0 la suni sancıyla baslatıldı yatış verildiğinde 3-4 cm acıklık var dendı ıkı gbi yatısım verıldı bır ıkı saat hafıf bır sancı geldi acılmam ilerlesın diye sonra 7 cm suyum patlatıldı suni destegi devam etti bu sürec cok zorluydu sadece suyum patladıktan sonra sancım sık ve acı verıcıydı bebegım kanalda degıldı yerlestırdıler kılosu ırıydı ama bn ıkınmaya odaklanmıştım eger sancınızı kendınızı ıkınmaya odaklarsanız dogumu o kdr hızlandırırsınız kızlar korkmayın sunide diğer sancıyla aynı ıkı sancıyıda ceken bırı olarak soyluyorum tek farkı vuruş şiddeti oluyor kendı sancınız aralıklı gelıyor sunı bıraz daha uzun ve sık oluyor o kdr o esnada kendınız için ne kadar güçlü ıkınabılırsenız o kdr kısa sürede kavuşuyorsunuz bebegınıze 🌸🌸