TnsNfs muhtemelle olacak iş değil bu canım, yanlış anlama ama başka doktora gitmeni öneririm. Zaten betan düşüşüşte boşuna kürtaj olma diye diyorum, zaten 2 kez olmuşsun işlem görmesin artık rahimin. benim son düşüğümde gittiğim doktor tüplerde ufacık odakla hemen dış gebelik dedi ki doopler’de dış gebelik değildir denmesine rağmen sana her halikürda kürtaj yapıcaz dedi, hem iğne hem de kürtaj yapacaktı. Hemen başka bi profesöre gittim baktı zaten iğneyle düşecek kürtaja lüzum yok dedi. Dediği gibi de oldu 1 doz iğneyle sonlandı. Lütfen iyi araştır