Denizinannesi41 Kusura bakmayın kızlar ama doktora randevu aldım ama çok merak ettim gitmem gerekir mi hemen doktora 1 2 gündür dışarıya zor çıkıyorum çıktığımda da dışkı çok koyu renkte siyah gibi oluyor bi sorun mu var acaba
ratatosk Denizinannesi41 demir ve kan ilacı kullanıyorsanız omlar yapar ilacın prospektüsünde de yazar bunlar
ebozbey Denizinannesi41 hiç bir problem yok bence aynı şey bendede var demir ve kan ilaçları yapıyor kuzum hiç korkma benim uzun zamandır bu şekilde..
Hilal-95 Denizinannesi41 yaaa bendede malesef aynı şey decavit verdi doktorum ondan sonra oldu burda okumustum bi kaçkere ama kendımde olunca şaşırdım hatta idrarımda koyulaştı diyebilirim ikaçdan sonra doktoruma sorucam bende ama ilacı arastırdım yan etkisi buymuş bi çok kişidede varmış 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Denizinannesi41 ebozbey çok teşekkür ederim canım daha yeni başladım kan ilacına korktum bi sıkıntı var diye bide bu gün çok fazla kasık ağrım oldu üstüne bu olunca bi sıkıntı var sandım
Hilal-95 ebozbey peki ya idrarda ya benm ilacsan sonra idrarımda koyulaştır 2 3 gündür aynı şeyler bendede var ilaç yapıyormuş ama genede söleyim insan bi korkuyor valla kımseyede söyleyemiyorum
1_minik Hilal-95 decavit ben de kullanıyorum ama ben bol su içmeye çalışıyorum günlük 3 lt içmeye çabalıyorum …idrarım koyuysa da hemen su içiyorum ama decavitte hiç dikkatimi çekmedi…2 gün de bir içiyorum 🙈
1anne-2bebek Hilal-95 oluyor ılaç kokuyor daha sarı oluyor buyuk tuvalette aynı değişik oluyor koyu. Doktorum bana demişti tuvaletın koyu olabılır korkup endıselenme sakın diye. Onun ıcın rahattım dememiş olsaydı tedirginlik yasardım bnde 🌸
ebozbey Hilal-95 ölü gibi kokuyor resmen haklısın ama koyu olmasındaki sebebp çok su icmemen olabilir
1_minik Denizinannesi41 Demir ilacı kapkara yapıyor kokusu da değişik oluyor 😊🙈hiç korkma normal aslında doktorlar verince diyorlar dışkın siyah olur diye..ben gynferon kullanıyorum benim de aynı🌸
Busrasener43 Denizinannesi41 13. Haftamdan beri bu durumu yasiyorum 26 haftaya giricez hala aynı korkulcak bisey yok demir ve kan ilacı yapiyor
Hilal-95 ebozbey çok içiyorum aksıne şişe aldım kendıme ölcülü içiyorum bide 3 litreyi sabitlemek için