Zeyzeykr canım rahat ol tam kapanma yüzünden hepimiz o durumdayız . Çok sıkıldık ondan. Dışarı çıkabilsek rahatlariz. Sen sakin ol kendine bir hobi bil. Kitap oku, müzikle ugras, dil ofren, el işi vb. Uğraş rahatlar kendini. Bebeğin saglikliysa hiç hu günlerini kendine zehir erme . Keyfine bak