Bende hergece ozellikle szryn dogum hikayelerini okuyodum, kendime telkinde bulunuyodum falan.. simdi ben de yazabilirim cok sukur 🐣
38+1 kendi isteğimle sz. oldum. Oldukca guzel gecti, cok korkuyodum, aglayarak girdim ameliyata, ozel hst olmasina ragmen esimi almadilar. Cocuk gibi kafami egmis agliyodum, doktorum cok tatli, cok sakinlestirdi beni. Belden ignem vurulduğunda elimi tuttu beni lafa tuttu, oncesinde biraz irkildim ama uzman uyardi kesinlikle hareket etmemeliydim. Elimin uzerinden acilan damar yolunda bile biraz bagirmistim ama belden oyle degildiC gercekten anlatlan gibi bir igne degil. Hemen bacaklarim isindi, uyusmaya basladim, sondam takildi ki en cok buna korkuyodum. Gidiklanma gibi hissettim. Ben korktugum icin doktorum daha boyuyoruz, daha cocuk doktoru gelmedi bekliyoruz vs diyodu ama, ben anlamistim islem yaptigini, karnima basildi itildim çekildim saga sola butun cekistirmeleri hissettim, ayni anda konuşuyorum doktorumlada, bi an viyaklama sesi hocam dedim?, nolduki dedi oda guldu😁 hemen gosterdi bebisim dogmustu, ay cok farkli bi anmis gercekten, biraz duygusuz bi insanimdir, ama cok etkilendim aglamaya basladim. Geldi burnumun dibine kondu, o an cok koku moku bisey anlamadim, hala heycanliydim carpintim vardi hissediyodum, ben bebege bakarken napiyor ne giyiyor kime benziyor vs, doktorum son 5 dk dedi, toplasaniz 30/35 dk surdu. Sonrasindanda korkuyodum acikcasi, evet ilk yuruyus zor oldu ama mecbur, yurudukden sonra gercekten cok iyi hissettim herkesin yazdigi gibi nekadar yurursem oladar iyi oldum, sondam cikarilirken hissettim ama acili degil huylandiriliciydi. Serumum damar yoluma gitmedi, uzun sure acı ve agri cektim, 3 kez hemsire geldi, damar yolum tikanmisti,acil kalçadan agri kesici verildi. bunlar olmasaydi belkide hic acisiz olacaktim ilk uyusukluk gittigi zamanlarim gercekten zor gecti oyuzden, sonradan esim serumumu takip etti sabaha kadar. Minigim de ben de iyiyiz Allaha cok sukur korktugum kadar degilmis, dogumda doktorum, acilmam oldugunu aslinda normal bile dogurabilecegimi 100 vuran nts sancilarimi hissetmedigimden aci esigiminde yukske olabilecegini anlatti, o ara uzulmedim degil belkide dogurabilirdim kendime guvenemedim..
hepinize hayirli kolayliklarla dolu dogum diliyorun, sormak istediklerinizi yanitlayabilirim🥰💞