Senayyalcin Selam arkadaşlar yenidoğan bebeğimin işitme ve tarama testi yapıldı geriye göz muayenesi ve kalça muayenesi kaldı kendi hastaneme değil devlete gitmek istiyorum acaba hangi bölümden randevu alacağım lütfen yardımcı olur musunuz 🥺💖
3prensesannesiii Senayyalcin Doğum yaptıktan sonra bitane kagıt veriyorlar canım onda hangi bölüme gideceğin kaç aylıkken götüreceğin yazıyor sana vermediler mi ?göz muayenesi 4 aylıkken kalça usg de 2 aylıkken yapılıyor biz geçen sene kızımı götürmüştük ama özele
Eymen_akca1619 Senayyalcin biz hastaneden çıkarken bebeği yenidoğan polikliniğine götürmemiz söylendi götürdüm kalça için ultrason randevusu almam söylendi gittim aldım göz muayeneside küvezde kalırken yapmışlar o yüzden bilmiyorum göz için nereye gidileceğini
Leylaalin Senayyalcin Bence bölüm bölüm yok diye biliyorum çocuk doktoru hepsine bakıyor bizim gibi KBB veya ortopedi gibi bölümler olmuyor takip ettiğim bi kaç çocuk doktoru var ordan biliyorum yeni doğan bebeklerin genel bakıyorlar
hapnoo Senayyalcin evet zaten oraya alıyorsun doktor usg ye yönlendiriyor ama goź için normal gözden randevu alıyorsun
Dyg61 Senayyalcin kalça usg yi çocuk doktoru yönlendiriyor gün veriyo usg bölümü size o gün gidiyorsunuz göz muayenesi de normal göz doktoru muayene etmesi gerekiyor ben gözü özelde kalça usg yi devlette yaptırmıştım
Alpaserdu Senayyalcin canım göz için göz doktoruna alıyorsun, kalça için çocuk doktoruna gidiyorsun o kayıt açıyor yönlendiriyor