Kızlar selam. Bugün doktor kontrolümüz vardı herşey yolundaymış bebeğimde iyiymiş çok şükür ama bebeğim hala makat gelişli olduğu için nst de de hafif hafif sancılar çıktı. Pazartesi tekrar çağrdı. Hiçbi problem yoktu yani. Taki eve geldim biraz zaman geçti ve başım dönmeye midem bulanmaya başladı
Afedersiniz ne kusabiliyorum ne bişey oluyo. Ayakta zor duruyorum ama sola yatınca geçiyo sonra ayağa kalkıyorum bi zaman sonra tekrarlıyo. Şeker tansyon mu ki diyorum ama taklı tuzlu yedim soda içtim bana mısın demedi benimle aynı durumu yaşayan hanımlar oldu mu acaba bu haftalarda ileriki haftalarda
Birde makat gelişli afedersiniz büyük abdestim var gibi hissediyorum sürekli ama öyle bişeyde yok yani sancıdan olabilir mi ki diyorum ama sanmıyorum da