Busclk Esra-07 çok su içiyorsanız belli olmuyor maalesef koku yok rengi su gibi. İdrarımı alışkanlık hep son dk giderim, şimdi hemen gitmeye çalışıyorum. Siz de öyle yapın ıslaklık azalıyor🌸
Deletedmom23234 Esra-07 Allahtan yaz ayındayız hasta olma ihtimali biraz daha düşüyor ee bu yüzden az hapşırıyoruz🤣 kışın hamilelik geçirenlerin Allah yardımcısı olsun 🙆🏻♀️🤣
Nelmali Esra-07 hapşırık öksürük de sıkıntı yok da kusarken ben de kaçırıyorum baştan beri hatta üstüme işedim diye delice ağlıyordum da alıştım şimdi kegel egzersizleri yaparsanız çok zorlamadığınız durumlarda kacirmalarin onune geçersiniz
Esra-07 Nelmali Allah yardım etsin canım ben hiç kusma yaşamadım ya düşünsene hem kusuyorsun bir yandan alttan çıkıyor ne kadar zor birsey
Esra-07 EsmamM18 ayy sürekli çamaşır değişmekten yorulur insan zaten karnımızdan dolayı eğilemiyiruz bile 😂