Prenses21 bende 32 haftalık hamileyim. Kasığıma sancı girmesi 26 27 haftada başladı. Doktorum abartılı olmadığı sürece normal olduğunu söyledi. Ama tabiki ben hemen doktora gidip bütün testlerimi yaptırdım. Sende git baksınlar. Benim bebişimde çok hareketli maşallah hiç aman vermez bana. Ben hareketli olduğuna bağlıyorum biraz.