Ceylam Kızlar şehir hastanesine necati hançerlioğullarina 2.randevumu aldım ama bu randevuda 36 hafta üzeri yazio ben 19 haftaligim sizce bir sıkıntı olurmu
Buss1 O yazanın hiç bi anlamı yok ben kaç kere gittim öyle yazdığı halde sormuyolar bile bakıyolar yani.
Ceylam Buss1 yaa vallla.iptal ettim başka sından aldım tekrar baksam alsam olurmu acaba kendi doktorum olması daha iyi.olur