Benim adetim günü yarın dün test negatif çıktı 2. 3 gündür vajinadan karına doğru bıçak saplama oyma gibi ağrım oluyor göğüs hassasiyetim vardı ama bugün hiç hassasiyet yok geçti galiba sizce gebelik olur mu yoksa adet belirtileri mi göğüs hassasiyeti gebelikte kaybolmaz adet olunca kaybolur öyle değilim kızlar