Kızlar 1 yıl önce göğüs küçültme ameliyatı oldum lütfen kınamayın aşırı büyüktü ve beni iyice rahatsız ediyolardi kaç doktora gittiysem hepside ameliyat önerdi ve oldum şuan çok iyiyim . Herneyse ameliyat sonrası 3 4 ay sonra hamile kaldım ve doktorum süt damarlarına zarar vermediğini söylemişti. Beni size sorum benim gibi göğüs estetiği olup bebeğini emzirebilen var mı ? Yada yakın çevresinde olan ?