Minnosunannesiii Donebaris ben iki defa oldum çatı muayenesi ama lekelenmem olmadı eğer haftan ileri ise bazen bilinçli bir şekilde ugarıyorlar ve kanama gelmesi bekleniliyor
Ayfs Donebaris bende dün oldum, ama lekelenmem olmadı. Doktorum lekelenmen olabilir endişe yapma demişti, endişe etmeyin. Kaçıncı haftanızdasınız
Senayyalcin Donebaris Bende de olmuştu ve inanılmaz kasık ağrım olmuştu gece de doğum sancılarım başladı doğum yaptım 😃
Donebaris miskokulum1 bi cengelli yataga yatirdilar bacaklarimi actilar iki tarafa koymami istedi ebe sonra vajinal muayene yapti ama cok fena acidi resmen bicak saplanmis gibiydi sevmedim😑😑
Senaaa1 Donebaris bende salı günü oldum fakat lekelenmem olmadı ama sonrasında değişik bi ağrı oldu bi süre sonra da geçti
Yaprakdokumusever Donebaris ne dedi peki muayenede? Benim yumuşamam var belki o yüzden kanamam olmadı bakarken zorlanmadım hiç