ayminaninannesi 38+2 hamileyim salı günü sezeryan olucam bugün 2 yumurta yemiştim ondan mi oldu bilmiyorum ama sol kolumda belli bir kısmında ve elimin uzerlerinde sivilce gibi minik şeyler cıktı bugün sureklide kaşınıyor kötü birseymidir başına gelen varmı hiç