Esraozcn61 Kızlar bende çikolata kisti vardı ben hamile kaldım kendimi 3 hafta sanarken bugün şiddetli ağrı ile doktora gittim 5 haftalık olduğumu öğrendim kist ağrı yapıyormuş sizler neler yaşadınız bunun hamilelikte tedavisi nasıl olur
d-b_2019 Esraozcn61 benim de sağ tarafda 6.5 cm kıstım var 1 buçuk sene oldu hamilelik hiç yaşamadım daha doğrusu hiç hamile kalamadım son 1 ay daha denicez olmazsa doktor başka yöntemler deniyelim dedi ne güzel siz hamilesiniz rabbim banada nasip etsin fok istiyoruz 😢
Esraozcn61 sizde önceden mi vardı? Ağrınız olmuş muydu benim kistim hamilelikten dolayı büyümüş sizde de olmuş muydu Beyza13-
Beyza13- Esraozcn61 Bende hamililikte çıktı ve ilk muande görmüştü 6+5te ama çok ağrım vardi o zaman şimdi gitti agrim
Tubaaa90 Esraozcn61 benim hamilelik öncesi vardı ara ara az ağrı yapıyordu ama 3 4aydan sonra kayboldu küçüle küçüle sizin büyümesi tuhaf
Esraozcn61 Allah çok büyük bende olmaz diye korkuyordum rabbim nasip etti size de nasip etsin inşallah sağlıklı şekilde nice kişiler var inanın olmaz diye birşey yok bir tanıdığımın 10 cm di ameliyat oldu öyle hamile kaldı dualarımdasınız inşallah 🙏🏻 d-b_2019
Esraozcn61 benim hamilelik öncesinde sağ overde vardı 2 cm şimdi büyümüş doktor hamilelikte büyür dedi kendi etrafında kist dönerse çok büyük sıkıntı dedi 5. Haftamdayım bakalım ne olacak@Tubaaa90#15125560