ElifKarata canım benim kanın o kadar düşük değil aslında o değer aralıklarını Avrupa’ya göre yapıyorlarmış doktorum öyle söylemişti sen pekmezi yoğurla karıştırıp ye bol bol çünkü zaman geçtikçe ihtiyacımız oluyor. Bende de kansızlık (7 değerinde ve senin içtiğin kan şuruplarından pekmezden yememe rağmen sürekli düşüyor😔her hafta kan takıcaklar geçen hafta başladık şurup içmeye devam zaten o tedavinin baş tacı😂😂) ve enfeksiyon problemi var hamileliğimin başından beri fitil de kullandım antibiyotikte ama ne hikmetse geçmiyor su tüketimimiz 2,5 litre olmalıymış 🤦🏻♀️ çok uzun oldu yazdıklarım ama kan sınırın çok güzel sakın kendini strese sokma o kadar şurup içmene gerek de yok aslında bana bile 10 gün günde iki 20 gün günde bir dedi doktorlar sen kan yapıcı besinleri bol tüket o da kan sınırını korumak için 😘