ballanne merhaba kanamanızın olması rahim ağzı kısalığınız olduğu anlamına gelmez kanamalı bölge progestan ile durdurulup önlenmeye çalışılıyor anladığım kadarı ile iyi bir doktor bulup tek doktor ile devam etmeniz de fayda var rahim ağzı kontrolü idrara sıkışık ile karından bakılabiliyor ama alttan muayene en doğru sonucu veriyor herzaman doktorunuza kontrol etmesini söylerseniz kısa ise muhakkak teşhisi ona göre koyar benim ilk gebeliğimde hiçbir şikayetim yokken 21.haftada detaylı ultrasonda farkedildi iğne vurularak 38.haftaya kadar geldik saglıkla doğdu 2.gebeliğim suan 26 haftalık rahim agzı yine kısa 2 cm in altında suan ona rağmen serklaj yapılmadı fitil olarak progestan kullanıyorum ve normal hayatıma devam ediyorum açılma yoksa ve rahim ağzı yapısı bozuk değilse daha önce hiç düşük geçmişi yoksa serklaj önerilmeyebiliyor uzun oldu ama gönlünüzü ferah tutun doktorunuza ölçüm yaptırın en doğru kararı doktorunuz verecek ve sizi yönlendirecektir