Yapanlara saygım var ama bana gereksiz gelen bir hadise. Allah korusun doğum anında bile beklenmedik birçok komplikasyon gelişebiliyor, erken müdahale bebek ve anne hayatı için ne kadar kıymetli. Bir sürü, her bütçeye göre hastane sağlık kuruluşu devlet hastaneleri varken gereksiz macera aramak gibi geliyor. Birkaç kişinin ki iyi gitmiş olabilir ama hadi aksilik oldu ben bu düşüncenin stresinden bile istemezdim sanırım. Hem hastanede çocuk doktoru hemen ilk muayenesini yapıyor bebeğin. Yapan ve düşünenlerin sağlıkla geçer umarım