Anneler merhaba,
20 haftalık gebeyim. Bugün bulaşık makinesini boşaltırken tencereleri yerine koymak için biraz yükseğe uzandım, parmak uçlarımda. Sonrasında çok sancım oldu. Bi risk teşkil eder mi çok korkuyorum. Acile gitmeme gerek var mı acaba ? 😔