Bayanlar bugum kontrolumde kan sonucumu gosterdim. Kan degerimin cok dusuk oldugunu (8.1) kan serumu takilmasi gerektigini takilmazsa hem bebegin kucuk dogacagini hemde dogumumun zor olacagini soyledi doktor. Hatta ben bu kan degeriyle seni doguma alamam dedi. Gittigim hastane ozel. Kimi para icin yapiyolar diyor kimi kan serumu iyi diyor. Basina boyle bise gelen varmi 28+2 haftalik gebeyim.