Mervekzr 18+2 haftalık hamileyim 2 gündür kasıklarımda ara ara ağrı ve aşırı halsizlik var ilk gebeliğim normalmidir
AltinYildizMom Mervekzr Bende burda durayım bizimde 18+4 kasıkta toplanma ve ağrı var bilen varsa please 🙏
minikprensimmm123 Mervekzr Bende de oluyor canım idrar yolu enfeksiyonu var bende ondan mı oluyor bilmiyorum bu ara da bende 18+2 deyim
Diloss2210 Mervekzr ben geçen bu sebepten hastaneye gittim magnezyum eksikliginden oljyomus bi ilac verdi onu kullandim birde gittigimde serum verilmisti sonrasinda aşırı rahatladım
Zehrayrr Canım bende 21 haftalık hamileyim 1 hafta önce başladı bende de çok sancım oluyor Du benim de ilk gebeliğim çok korktum ama normalmiş rahim ve bebek büyüdüğü için sancılar oluyormuş endişelenme😌