İlk gebeliğimde 34. haftada iki tur kordon dolanması vardı kendim ameliyathane hemşiresiyim doktorum ister Sezeryan istersen normal yapabilirsin ama kordon boyu ölçülemediği için normal doğum bebek çıkımda kalabilir ani sezeryana da dönebiliriz demişti zaten kendi çalıştığım bildiğim doktor olduğu için riske atmadım çok sık kontrollerle 38+5 de Sezeryan doğum yaptım fakat bebeğim oksijensiz kalmış müdahale edildi doğum sırasında sonrasında da 12 gün yoğunbakımda kaldı ama bu takdiri ilahi hemen yan tarafımızda bir bebek boynun da 5 tur kordonla normal doğmuş ve ikinci gün çıktı yoğunbakımdan yani siz dikkat edin gerisi takdiri ilahi yavaş hareket etmek hızlı hareket etmekle filan bir alakası yok hatta daha haftanız erken belki dolanmış kordon çıkabilir bile çünkü bir tur çok zor değil siz bebek hareketlerini takip edin bir problem olduğunu hissederseniz doktorunuzla görüşün ama herşey olacağına varır kafanızı rahat tutun ben hastane içinde olduğum için çocuğu zaman sabah akşam nst ye girdim hiç bir iş yapmadım doktorum herşey çok normal dedi son ana kadar ama doğumda sıkıntı oldu yani yaşatmamız gerekiyorsa yaşıyoruz en iyisi stres yapmamak ☺️🙏