Hafissee illaki diye bir sey yok, şöyle ki bebek ortalama 2 kilo olsa daha amniyon sıvısı rahim göğüsler vs var yani min 4 5 kilo artış olması gerekir ama demek ki bu süreçte kendinden kilo vermiş ve bu da +1 olarak yansımış. Yanı bugün doğum yapsa direkt hamile kaldığı kilonun altına düşer, kendi kilosundan bu süreçte gitmiş çünkü. Bebek sağlıklı olduktan sonra hicbir sıkıntı yok, ne güzel 🥰😊