NursiMa1802 İlk haftalarda kanaması olup eşiyle uyuşmazlık olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi vurdurmayan varmı?İLK GEBELİKTE
metehaninannesiii NursiMa1802 yoğun kanama olduysa doktorunuz hemen vurduruuyor onlem amaclı 28.haftadan sonra bir daha vuruluyor
NursiMa1802 İlişkiden kaynaklı kanama oldu haberim yoktu gebe olduğumdan yoğun ve uzun sureli bir kanamam olmadı
aay1 @NursiMa1802 benim 13. Haftada kanamam olmuştu eşimle kan uyuşmazlığımız var hemen kan uyuşmazlığı iğnesini de vurmuşlardı kanama olduğu zaman vurulması gereken zamanı beklemiyorlar