Zeynep0606 Kizlar 38 hafta olduk bebegim bugun hic haraket etmedi benim gibi olan anne adaylarinin görüşlerine ihtiyacim var tedirginim bayramin 2. Gunu kontrolum bir sorun varmidir yoksa yerimi daraldi acaba ayni durumu yasiyan var mi?
Aselovgu Zeynep0606 yaşamadım ama Dr’m hareket hissetmezsen tatlı biseyler ye sol tarafına yat dinlen biraz demişti olmazsa ara nst ile kontrol edelim demişti. İstersen Dr’nu ara bi
Trknavci Son aylarda büyüdüğü için hareketleri kısıtlanıyormus demişti doktorum geçen hafta sorduğumda.ama en az 2saatte bir hissetmek gerekiyormuş hareketlerini bu sürede hareket etmiyorsa nst ye gel hemen ben hastanede olmasam da dedi.benimde 38.haftam
[silindi] Zeynep0606 böyle durumlarda geç kalma canım mutlaka doktora görün. Bir de şunu yap buz gibi su iç bir bardak soluna uzan Allah’ın izniyle hareket edecektir 🤲
Zeynep0606 [silindi] sagol cnm gercekten icimi rahatlattin yaptim dediklerini hafif hafif oynamalar var sanırım yeride cok daraldi ondan net degil tekmeler artik pazartesi dogum ne zamn gun vericek doktorum hayirlisi ile alalim kucaklarimiza