Aysobaciniz Busbusvebonibon ilk haftalarımda çok oluyordu hatta kasılıyordu karnim 5-6 dk falan tutuyordu sancı sonra geçiyordu çok normal bebek tutunmaya başladığında bu tür sancılar kasılmalar oluyor