Esracim Kızlar 19+6 dayım. 7 yıl önce kanal tedavisi olmuştum. Şimdi sızlıyor tatlı yiyince soğuk içince. Kanal tedavisini çıkarıp tekrar kanal yapabiliyorlar mi gebelikte sorun oluyor mu ?
Kibarbaby Esracim kanal tedavisi olan bir diş bir daha kanal tedavisi olamaz. Eğerki o dişin olduğundan eminsen ya çekimdir yada dolgusu eskidiği için sızıntı olmuştur dolgu yenilenir dolgu yenilenmesi içinde sinirleri alınan bir diş için iğne yapılmaz
Burcu59 Ben yaptırdım. Dis hekimi ve kadin dogum doktorunuz birlikte karar veriyorlar genelde. Dayanılmayacak gibiyse agrı once bi dis hekimine gidin onlar izin istiyo zaten doktorunuz izin verdiginde mudahale ediyolar. Suan en uygun zamandasınız hatta. Bide daha once kanal tedavisi yaptiklari icin aynı disse igne vurmalarına gerek kalmıyacak buyuk ihtimal kolay bi islem olur.