Zeliiiss Kızlar ankara sehir hastanesine giden varmı varsa gebe okuluna kayıt yaptınız mı ücret falan ödüyor musunuz yaparken kayıt
Umudum06 Zeliiiss Merhaba gebelik okuluna kayıt oldum ben hiçbir ücret talep etmiyorlar sadece mesaj atıyorsunuz WhatsApp üzerinden onlar size geri dönüş yapıyor
Umudum06 Zeliiiss Ücretsiz bir eğitimdir Pandemiden dolayıoline eğitim zaten Zoom uygulamasından giriliyor