Herkese iyi akşamlar kızlar bugün yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum resmen psikolojim alt üst oldu.
Dün akşam geceden sabaha kadar kasıklarımda öyle bi ağrı yaşadım ki sabaha kadar inanın uyutmadı Allah’a şükür kanamam felan olmadı ama sabaha kadar kıvrandım resmen sabah biraz rahatladım ama yine gün içinde bıçak gibi sağlanan ağrılarım oldu doktoruma yazdım aradım ama yurt dışında olduğu İçin ulaşamadım eşime söyledim hemen hastaneye gidelim dedi devlet hastanesinde daha güzel tetkik olacağı ve daha deneyimli hekimler vardır diye acile Ankara etlik Zübeyde hanım hastanesine gidelim dedik gittik ben sancıdan kıvranıyorum 20 dakika oturttular beni anlayabiliyorum yoğunluk olabilir arife günü ama sancım var 17 haftalığım belki bebeğim düşecek birşey olacak eşimi içeri almıyorlar bunu da anlıyorum pandemi var ama Cumhurbaşkanı koruması geldi ve eşiyle içeri beraber girdiler eee hani pandemi neyse sonunda içeri girdim içerisi erkek temizlik personeli dolu ve beni kapısı olmayan 2 tane çatalın olduğu tiraj odasına gönderdi hemşire ve erkek temizlik personeli geldi altınızı çıkarıp uzanın dedi bunu bana erkeğin söylemesi zaten panik halindeyken iyice beni panik etti ve bi baktım alttan yapılan ultrason cihazının çubuğunun etrafında bildiğiniz kan var ve ona bi koruma taksa bile benim için kullanacak öyle panik oldum ki eşimin yanına gittim üstümü bile çıkarmadan direk Acıbadem hastanesine gittik ve sadece 10 dakika da bebeğimin sağlıklı olduğunu sadece bağırsaklarımla ilgili sorun olduğunu öğrendim inanın hem bebeğime birşey olduğunu düşünmek hem o kasık ağrısı varken o gördüğüm muamele o gördüğüm manzara aklımdan çıkaramıyorum allah gerçekten herkese yardım etsin uzun oldu hakkınızı helal edin