Duygushn1 Ben 11 haftalığım ama 5. Haftadan beri midede gaz sıkışması, ağrı, yanma vs. Var. Hiç geçmiyor normal mi acaba sizde de oldu mu?
metehaninannesiii Duygushn1 bende oldu 21 haftaligim hala var arada oluyor belini sıcak tut ayaklarını da sıcak tut birde bana sade maden suyu iyi geliyor
Ilknrcm Duygushn1 canım şuan 23 haftalık hamileyim çok şükür o günleri geride bıraktım bnmki o kadar kötüydüki anlatamam hatta hastnede yattım ama 13 haftadan sonra geçti çok kötü oldum
YagmurYigit54 Duygushn1 bende ilk 3 aydan beri çekiyorum 32 haftalık oldum ara ara yokluyo gavisconda kullandım ilk başlarda işe yaradı ama sade maden suyu öğlen ve akşam yemeklerinden sonra içiyorum çok şükür rahatlıyorum
Momandbabyy Duygushn1 çok normal 2. Trimester de daha fazla oluyor hatta. Gaz sıkışmasından uyuyamıyordum. Şimdi 3. Trimester de azaldı ama yine uyuyamıyorum. Çünkü bebek büyüdükçe aşağıya baskı yapıyor ve sürekli bir tuvalet ihtiyacı. Yani uzun lafın kısası her dönemde farklı sorunlar😅
Duygushn1 metehaninannesiii gaviscon falan verdi doktor ama işe yaramıyor hiç. Kendimi sıcakta tutuyorum ama ne yesem gaz yapıyor
meraklianne1 Duygushn1 rennie dene bide normal hepsi de oluşuyo kiminin 30. Haftalarda kiminin ilk haftalarda arkadaşım 8 haftalık hamile oda mide yanması yaşıyo gaz zaten allahın emri 😬😬😞😞
Esediii Duygushn1 normal heleki ilerleyen Haftalarda dahada artiyor yanma ve hazimsizlik tavan oldu benim suan 31 deyiz
YagmurYigit54 Duygushn1 bende yaradı çok şükür dr uma danıştım içmemde sKınca görmedi sizde yinede dr unuza danışmadan içmeyin
meraklianne1 Duygushn1 zor gerçekten soda içebilirsin doktorlar öneriyor ama ilacını da değiştirmesini rica et doktordan rennie reçetesiz 25₺ Gavisconu bende içtim ama hiç fayda etmedi bana da
Esediii Duygushn1 bak işte bunu cok doğru dedin her haftalarda baska baksa şeyler ama sonu güzel işte ne olursa🥰
Sinem12345 Duygushn1 bende yaşadım bu durumu en cok yanmayı yemeğini erken ye hava kararmadan mesela hemen yatma üzerine. yatmadan öncede sade maden suyu iç geçiyor canım hemen . Bide suan cinsiyet belirlenme aşamasındasın ya ondan da olabilir ekşi acı şeyler falan yememeye çalış
Duygushn1 Sinem12345 ne zaman geçer acaba merak ediyorum ya. Bir şey yesem hemen midemde şişlik karnım davul gibi
Rose91 Duygushn1 kesinlikle ılık sütün içine bal koy cok rahatlatiyor bir kac gundur cok mutlu uyuyup uyaniorm cok şükür 🌺denemende fayda var cnm
Sinem12345 Duygushn1 4. Aya girdiğinde geçer bence cinsiyet 3. Ve 4. Ayda belirlendiği için tatlı ekşi yemekle alakalı bi durum bu
Rose91 Duygushn1 su an iciyorum ben.. her aksam yapiyorum cok rahatlatior beni dilerim senide rahatlarir bulantim ve mide yanmami geciriyor 🙏🏻🌸