Hilalnavruz Annelerimm hamileliğimde su içemiyorum ama soğuk su içebiliyorum bebeğe bi zararı varmıdır🤗
Nilasyamom Hilalnavruz ben de öyle yağıyorum. Hem mide bulandırmıyor içim ferahlıyor 😄 hiç bişey olmaz hasta olmamak dışında. Boğazın şişmesin dikkat et kuzu
Asyaayaz1 Bebeğe tabiki zararı yok midenizde bile ısınıyor su anında..size zararı olur oda boğazlarını şişirir ..
Hilalnavruz Nilasyamom ay boğazmın şişmesi çok önemli değil 20 haftaliğım hamileliğımin 4 ayına kadar hiç su içemedim🤷♀️