Hvvatrs Bende başlarında doktor bişey demedi daha ama ultrason tarihine göre hesap yapıyoruz dogrumudur sizce
Kuben Hvvatrs Bana doktor şu şekilde söyledi 15 eylülde tam 40 haftalık olacaksın hamileliğin sonu ama tam 40 a kadar bekler mi bilinmez. 38 den sonra her an gelebiliyor minnoşlar. O yüzden Eylül kesin(inşallah tabi) ama günü belli olmaz
ftmnrdmrl En geç Eylülün 3.haftası tahmini doğum doktorumuz ama 30 Eylül eşim ile tanışma yıl dönümümüz o güne gelsin çok istiyorum hayırlısıyla 🙈🙈
Ftma_a Hvvatrs 16 eylül digor uygulamalar ama daha erken olacağını dusueye başladım. Ikinci bebeğim ve ben çok sistim. Bebekte iri. Nasıl geçer daha 4 ay hiç bilmem