Gamzeee89 Postlarda hep fazla kilo alanlar başlıkları görüyorum ben 34 haftalığım 3 buçuk kilo aldım warmı benim gibi az kilo alanlar acaba şanslımıyız 😍😀
Minik1portakal Gamzeee89 35+5🤗 7 kilo 🤦🏻♀️ 57 kilo hamile kaldım şu an 64üm. Ama son 4 kilo bir ay içinde oldu ne olduysa 😂🙈 30a kadar 3 kilo gayet iyiydi, birden alınca kendimi çok ağırlaşmış hantallaşmış hissediyorum 😬
Gamzeee89 BegumIscanTunc normalde kilolu yum canım bakma sen böyle az kilo aldığıma 79 la başladım şuan 82 buçuk
denizkizim Gamzeee89 son haftalarda kilo almadım ben açıkcası. 24le 32 arasında alacağımı aldım. 32den sonra en fazla 1-2 eklenmiştir onlar da büyük ihtimalle ödem bebiş kilosu falan
BegumIscanTunc Gamzeee89 Bende 73,5 ile hamile kaldım ilk başlarda 69,5-70 e kadar düştüm 25 haftada 72,7 dü kilom şimdi 29+1 Haftayim 76 olmuş kilom üstüne birde gebelik şekeri çıktı 😭🥺
Gamzeee89 Minik1portakal ay işte bende bu haftadan sonra çok alırmıyım dikkat ediyorum çünki kilolu başladım hatta doktorum tebrik etti nasıl mutlu oldum 😍
Gamzeee89 BegumIscanTunc işte o şeker kilo yapıo işte canım doktor diyet listesi filan werdimi çok dikkat et kuzum doğum yapana kadar sabret bebişde etkilenir çünki
ddiilleekk BegumIscanTunc cok cok iyi bende 74le baslayip 68 e düşüp 75e ciktim daha 24haftaligim inşallah sizin kadar olabilsem. Bir anda bir bakiyorum ertesi gün bir kilo almisim ve yapisiyor asla gitmiyor o kilo
Gamzeee89 BegumIscanTunc aslında sende az almiş sin kilon fazla değil ama şekerine dikkat canım inşallah sağlıkla bebişini kucağına alırsın ❣️
Gamzeee89 Semy 😀 ilk 4 ay yediğini çıkarmak sonrasında zaten ekmek hamur işi tatlı nadir ve az en çok muz kaşar yedim yiyorum bebişide şuan 2300 kilosu da iyi şükür yediğim ona yarıo inan hamur işi makarna o tarz şeyler hep zarar 😑
Hafissee Semy tüyo aksam az yiyorum 😁 öglen ara ögün kendim yogurt yapıyorum tam bir yogurt canavarıyım😁20 kilo yogurt yiyorum bir ayda😁 sonra süt içiyorum kakao atıyom ama kokuyo diye 😁 yumurta yiyorum gıdaklayacam yakında😁 ve hep iş yapıyorum terliyorum aktifim hantallıgı sevmiyorum 45 dk yürüyorum şeker ekmek yok şekerden nefrwt ediyorum hatta 🤮 şimdilik böyle canım illaki tatlı bişeyler istiyo bitter yiyorum bir parça . Kalorisi düşük . Bazen puding kaynatıyorum böyle şuanlık😁😁
Gamzeee89 denizkizim inşallah benimde öyle olur 38 haftama doğum için gün verdi doktorum ozmana kadar sadece bebişe kilo aldırsam benden mutlusu olmaz
Semy Gamzeee89 ekmek hamur işi bende tüketmiyorum tam 11 haftalığım şuan 3 kg verdim sonra alıcam zaten diyip üzülmüyordum 😂 artık hamur işine ekmeğe kesinlikle veda ediyorum o zaman. Darısı başıma ne diyim 😇 bide muz kabız yapmıyor mu acaba ya
Gamzeee89 Kayasbht çok iyi ben çok korkuyordum 90 100 kilo olurum diye boyumda kısa zaten bide doktorum ilk başta uyardı Allaha şükür fazla almadım