MrveMstfm Hamilelikte her ay sağlık ocağına gidilmeli mi bana 20 haftaya kadar gitmeyecekmişim öyle söylendi şu an 11 +3 hamileyim tansiyon kontrolüne gittim ama bakmadılar
Deletedmom15257 MrveMstfm banada 20 haftada gel dediler gittim.asiya bidahada gel demediler 24 ne 2 çi asiya tek gel dedilee
MasalAlparslanMom MrveMstfm bi gitmeye aşı tarihi , bi gitmeye gebe izlem tarihi verilmişti bana her defasında
Deletedmom67 MrveMstfm cnm ben gebeliği öğrendiğim günden beri gidiyorum 2 aşı oldum her ayda bir cok tahlil vs
Esracim MrveMstfm ilk zamanlar her ay cagirilmiyor ben Mart ayında hamileydim temmuzda çağırdılar. Sonra ayda bir cagirdilar