umudunannesiii ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri badem yağı kullanıyorum ve 1 buçuk ay önce bide hindistan cevizi yağı kullanmak istedim 1 hafta sonra dediğin gibi yuvarlak kırmızı benek benek izler çıkmaya başladı ve aşırı kaşıntı yaşadım hemen sürmeyi bıraktım yavaş yavaş düzeldi belli ki alerji yaptı muhtemelen yeni kullandığın yağ sende de alerji yaptı ben şuan saf zeytin yağı kullanıyorum 26 haftaligim ama şunu söylemem gerekirse o kırmızı yerlerde iz kaldı sanırım ,😣