Bmom inşallah canım kolay bir şekilde olur korkma balım benim sancım vardı Hastaneye gittğimde ebeler böyle giderse çok güzel bir doğum olucak demişlerdi suni takıp daha da kolaylaşacak dediler ve taktılar 4. Sancı çekişimde bir ıkınma ile hop çatala aldılar bebek rahme dayanmış çok kolay oldu hızlandırdı inşallah seninde kolayca olur Korkma sonunda bebeğine kavuşacaksın 🤲🏻🥰birde Meryem ana otu kesinlikle tavsiye ederim kullanacakmısın canım aklında olsun