Dua35 ay yok kendine hiç kızma bence sonuçta normal olan yürüyüş yapmak kendini yormadan hayatına devam etmek bilseydin zaten yapmazdın ama bence haftana göre ölçümün yine de iyi ben de o haftalara kadar korusaydım çok iyi olacaktı ama elimizde olan bir şey değil