Donebaris Kizlar merhaba bugun agriyla acile gidip nst baglandim agrilarim cikti ama az azmis cati muayenesine aldilar beni ve suan cok agrim var belimde sizce dogumu tetiklermi 38. Haftaya gircez
Ilkayy Donebaris tetiklemez canım benim kanamam vardı düşük tehlikem vardı 11haftskıken çatı muahnesi yaptılar açılma var mı diye tetiklese bana yapmazlardı
Bmom Donebaris 35. Haftadan beri çatı muayenesi oluyorum her hafta tetiklemedi ama ağrı normal 1-2 saat sürüyor zonklama oluyor normal hatta kanama bile olabilir çok değil ama lekelenme tarzi 38. Haftadayim bende keşke tetiklese bekliyoruz ama gelmiyor