Kızlar merhaba 3 gündür ara ara başım hıphızlı dönüyor tansiyon aletim hala gelmedi kargoda. Özellikle yattığımda ve kalktığımda başım dönüyor. Biraz öncede yemekten sonra yediklerimi çıkardım, 24 haftalığızm, aranızda bu durumu yaşayan var mı bebeğim hareket ediyor Allahtan yoksa hemen doktora gideceğim ama nöbetçi doktor var kendi hekimime gözükmek istiyorum bu arada geçen hafta yapılan kan tahlillerimde demir düşük çıktı