Birmutluanne2
41irem
ben de ondan kullandım hamile kalmadan 2 ay önce başladım ve 7 haftalık olana kadar malesef. 5 haftalık iken bir doktora gitmiştim ona markasını söyledim hiç bisi demedi ki bu doktor bana güven vermedi zaten, başka noktalarda da. daha sonra 7. haftamda gittiğim doktor da onun dozu çok yüksek kullanma dedi. başka bi tane verdi ona geçtim. fazlası zararlı değil ama kullanma dedi. bilginiz olsun.