Ayseee4238 Birmutluanne2 erken döllenme değil aslında ben aşılama yöntemiyle gebe kaldım adetten 1hafta sonra falandı sanırım aşılama yapılmıştı
afrasil sabirsizmomy bende aynı şeyleri yaşıyorum bugün sarı akıntı geliyor göğüslerim ağryo ve kaskta batma, benimde 3 gün var . Değeriniz pozitif hayırlı olsun 🥰
sabirsizmomy afrasil çok teşekkür ederim inşallah sağlıklı gebeliktir. Siz de müjdeli haberler alırsınız inşallah. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰
Seyda5234 sabirsizmomy hayırlı olsun canım bende şüphelendim adetime 5 gün kala öğrendim benimde değerin 55/53 dü 🙏
sabirsizmomy Ayseee4238 ne güzel haber bu maşallah 🧿 benim de bu şekilde sağlıkla hayırla sonuçlanır inşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
ATC sabirsizmomy benimde adetime 4-5 gün kala 35 çıkmıştı şu an 27 aylık oğlan beni darlıyor kardeşi de karnımda oynaşıyor 😂 inşAllah sağ Salim kucağına alırsın ❤️
Nurgungor1_ sabirsizmomy bende Adetime 4 gün kala 43 ile öğrendim. Darısı isteyenlerin başına. 2 gün sonra testi tekrarla 2 günde 2 katına çıkması lazım.
sabirsizmomy Nurgungor1_ amiiin Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻❤️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah 🧿
10Seher10 sabirsizmomy evet hamilelik var canım. Ben adet olacağım gün yaptırmıştım 25 çıkmıştı. Daha sonra da geç döllenme olduğunu öğrenmiştim 🧡
Melike3535 sabirsizmomy evet var canm bnmde 49.96 cikmisti 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katına çıkması lazım
sabirsizmomy Melike3535 inşallah sağlıklı gebeliktir🤲🏻❤️ Kaç haftalıkken öğrendiniz bir de adetten önce miydi kaç gün önceydi
Melike3535 sabirsizmomy adetim 1 gün geçti cnm gittim kan verdim 10.47 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 49.96 çıktı 8 gün sonra bidaha verdim 6500 falan çıktı
Didemmmmm sabirsizmomy evet canım hayırlı olsun. Gözün aydın olsun🙏benimde adetime 3 gün varkenn 48 çıkmıştı. Sonra 2 gün ara ile kan verip değerimin yükselmesine baktım 1 hafya sonra da doktora gittim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
sabirsizmomy Didemmmmm çok teşekkür ederim Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 cok mutlu oldum