Aslankuran yaa ben anlamıyorum doktorlar nasıl öyle bi soru sorabiliyor , aşırı üzülüyorum bu duruma.. bir sorun olmadığı halde neden sezaryen olsun.. doktorlar böyle bi seçenek sunduğu için korku artıyor bence. Yurtdışında yaşıyorum ve baba böyle bi soru sorulmuyor, sorulmasında zaten..