Se3008 Merhaba bugun doktora nst çektirmeye gittim sonuçları dogumda oldugu için gösteremedim. Az önce konuştuğumda rahim kasılmaların var biraz istersen gel serum takalım dedi. Çok acilmiş gibide konuşmadı sizce napiyim 🤔
Merve5561 Se3008 ben de 30 um benim de vardı kasilmalarim rahimde kisalma yaptı benimki ama belki yalanci kasilmalardir seninki bol su içmek azaltiyormus ben magnezyum da kullanıyorum bi de adalat diye bir ilaç kullanıyorum canim kasilma olmasın diye
Se3008 @Merve5561 Bende kullanıyorum magnezyum ama bilemedim serum taktırsammı taktırmasammı özel hastane birde sonradan pişmanda olmak istemiyorum bilemedim 🤷🏻♀️
Merve5561 Ben de 1 gece yattım hastanede serum taktılar o zaman doktorun daha iyi bilir canim o ne derse yap Se3008