Hayal11 yaaa sanırım çok yakınız fotoğraf atabilsem anlarsınız aslında bende balkondan girişi görüyorum sanırım birkaç bina üstte kalıyorum park var çok yakınımda yürüyüş parkuru var denizi gören sanırım sizde parkın aşağısındaki binalardan birindesiniz :) panorama Körfez evlerine çok yakınız